25 Years Lirex.com - IT Innovations

Сервизни услуги

За нас, оторизираният сервиз е признание от производителя, а отличното сервизно обслужване – привилегия на нашите клиенти.

Сервизни услуги

Вашите ИТ ресурси са разнообразни и изцяло съобразени със специфичните ви нужди?
Такъв трябва да бъде и подходът при сервизните услуги – индивидуален, съобразен със специфичните нужди и уникалността на ИТ ресурсите на всяка организация.

Лирекс.ком има добре развита мрежа от центрове за навременна и компетентна сервизна помощ, които да осигурят работоспособността и непрекъсваемостта на бизнес процесите. Нашите сертифицирани екипи извършват голям набор от услуги, инсталират техника и осъществяват промени в конфигурацията на вашата ИТ инфраструктура:

  • Гаранционно обслужване – според гаранционните условия и стандартите на фирмата производител
  • Извънгаранционно обслужване – конкурентни цени и максимално кратки срокове. Сервизните центрове разполагат със складови наличности на оригинални резервни части от производителите с които Лирекс Хай Тех е сервизен партньор.
  • Допълнителна гаранция - удължаване на гаранционния срок от 1 до 3 години
  • Абонаментна поддръжка на информационни системи - условията зависят от конкретните потребности на Вашата компания
  • Услуги, свързани с поддръжката на Вашата ИТ техника – консултиране и инсталиране, както и разширяване и модернизиране на информационни системи.

Ние сме сервизен партньор на организации – глобални лидери: Cisco, HP, Lenovo, Fijitsu, Samsung, Xerox, Brother.

Вижте къде се намират сервизните ни центрове!

За връзка със сервиза клиентите ни ползват безплатно тел.: 0800 20 199 (за чужбина +359 800 20 199) или могат да ни пишат на имейл support@lirex.bg.

За нас, оторизираният сервиз е признание от производителя, а отличното сервизно обслужване – привилегия на нашите клиенти.